vrijdag 7 januari 2011

Vrijdag 07/01

Hallo! Ik ben terug!
Ik heb een heerlijk weekje achter de rug. Ik geef jullie enkele sleutelwoorden:
Nieuwjaar in de metro
Vuurwerk op de gsm
Overheerlijke maaltijd op 2de Nieuwjaarsdag, echt! Mmmmmmm!
The Holiday gevolgd door Ae Fond Kiss gevolgd door Ad Fundum :p
Gezellig uitstapje met de broer
Corpse Bride op groot scherm
Frietjes!
The Holiday, de nouveau ^^
Studeren
Slapen van 7u 's avonds tot half 1, bijgevolg: geen rijst met spaghettisaus voor Sarah
Leuk verjaardagsbezoekje voor de broerie
Eten met Kareeeeeen!
How I Met Your Mother
Vivre d' amour et d'eau fraiche
Tóch nog rijst met spaghettisaus
Notre Dame de Paris (musical)
The Princess and the Frog
Vlotte terugreis

Voila,  dat zijn de hoofdpunten, me dunkt. Vanmorgen ben ik dus om 10u (in België dus 11u) aangekomen in Newcastle en heb me gezellig in de zetel genesteld om de volledige musical 'Notre Dame de Paris' (de Franse) te bekijken op Youtube, vervolgens Chopins Etude Op10 N°3 te beluisteren en daarna de laatste Sonata van Schubert te laten spelen en gezellig in slaap te vallen om rond 17u weer wakker te worden en opnieuw Notre Dame liedjes op te zoeken en mee te zingen. Geef toe, heerlijk, niet?
Oja, Fien was zo lief om in haar blog de kaartzenders te bedanken, daar kan ik natuurlijk niet voor onderdoen: Elien! Dankjewel! (Indien er nog mensen zijn die iets gestuurd hebben dat nog niet is gearriveerd: ook dankjewel!)
Ik wou nu nog naar 'How to Train your Dragon' kijken, maar vind het niet. Het zal dus voor een andere keer zijn. Ik duik waarschijnlijk straks mijn bed gewoon in.
En morgen wordt het tijd om die studies eens echt serieus te beginnen nemen. Kun je je trouwens voorstellen dat ik deze morgen, om 8u in de gate voor mijn vliegtuig een 20 pagina's lang hoofdstuk van Phonetics gestudeerd heb? Hah! 5 hoofdstukken gedaan, nog 4 te gaan!
En met deze uitermate positieve gedachte laat ik jullie gaan.
Daag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten