zondag 9 januari 2011

Zondag 09/01

Update!
Gisteren werd ik rond 13u wakker na een diepe diepe slaap. Ik had gebrek aan een prins om me wakker te kussen nietwaar? Ik heb die dag niet bijzonder veel uitgespookt. Ik ben erin geslaagd de conclusie van mijn essay te schrijven en toen kwamen Charlotte, Alina en Claudia om gezellig een beetje bij te praten en kleine kerstcadeau'tjes uit te wisselen. Ik kreeg een mooie groene kaars, een mooi kaartje met een zakje bijzonder schattige origami-sterretjes en een DVD geheten 'Greyfriars Bobby'.. Doet het een belletje rinkelen? Wellicht niet. Laat me je geheugen opfrissen. Bobby is het hondje waarvan er een standbeeld staat in Greyfriars Kirkyard in Edinburgh. Het hondje dat zo trouw was aan zijn baasje dat het nog 14 jaar elke avond bij diens graf heeft de wacht gehouden. Na de cadeau'tjes zijn we dan naar Chinatown getrokken om ons buikje te vullen. Ik heb er eens een soort melk geprobeerd, het begon met een H, die was niet slecht, maar ik zou er ook niet echt om vragen. Charlotte bleef achteraf bij mij slapen, want ik had ontdekt dat deze ochtend 'Legends of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole' speelde voor slechts £1. Een film die ik echt supersupergraag wou zien. We besloten dus om samen te gaan. Die avond hebben we nog naar 'Greyfriars Bobby' gekeken, dat trouwens een hoog Lassie-gehalte heeft en zijn na een hele tijd kwebbelen in bed uiteindelijk in slaap gevallen.

Deze morgen dan moesten we ons geweldig haasten wegens te laat opstaan en gingen samen met Alina naar de cinema. Ik weet niet hoe het kwam, want het was -2 graden, maar ik had ongelooflijk warm. Zo warm dat ik onderweg zowel mijn trui als mijn jas heb uitgedaan. Eenmaal aangekomen vroegen we 3 kaartjes voor de film om dan te horen te krijgen dat het alleen toegankelijk was voor 'juniors'. Gdvrdmm.. Ik was echt ontgoocheld want ik had er heel erg naar uitgekeken. We besloten dan maar in de plaats een beetje te gaan shoppen. Helaas moesten we vaststellen dat er niets open was voor 11u, dus liepen we daar maar een uur rond te slenteren. Na veel getreuzel en een warme chocomelk werd het uiteindelijk 11u en hebben we nog een paar leuke winkelbezoekjes kunnen doen om daarna in Tesco onze levensmiddelijk aan te vullen en huiswaarts te keren. Deze namiddag heb ik dan mijn introductie geschreven en nu heb ik jammer genoeg nog 10 woorden te kort om de marge van 10% te halen, dus ga ik nog een beetje moeten sleutelen. Maar hé, ik heb nog 4 dagen! Ik heb ook met Charlotte een beetje ons uitstapje naar Leeds zitten plannen en heb eindelijk de stap gemaakt om een nieuw, ietwat professioneler email-adres aan te maken. Maak je geen zorgen, ik heb ervoor gezorgd dat ik alle hotmail-post ook op dit adres krijg, dus ik mis niks en ik zal met het nieuwe adres antwoorden vanaf nu. Daarnet heb ik ook voor de eerste keer in mijn leven volledig op mijn eentje spaghettisaus gemaakt en ik moet zeggen, het resultaat was niet al te pover. Ik heb een grote portie gemaakt, dus morgen heb ik ook al mijn eten. Nu ben ik nog een beetje gezellig aan het ontspannen voor de computer en strakjes ga ik weer heerlijk slapen.
Goeienacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten